10 vuotta AD-Turkua & 10+1 asiaa

10-vuotis synttäreidemme kunniaksi haluamme paljastaa asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme 10+1 asiaa AD-Turusta!

1. AD-Turku on toiminut Raisiossa jo vuodesta 2008. Täytimme siis tänä vuonna 10 vuotta. Yksi työntekijämme on tänä vuonna ollut talossa 10 vuotta, muut tulevat perästä. Alku oli pitkä ja kivinen, mutta yrityksemme on tasaisesti viime vuosina kasvanut ja olemme saaneet koko ajan uusia asiakkaita ja yhteistyökumppaneita. Tällä hetkellä toimittaja ja -tuotevalikoimamme on markkinoiden johtavimpia.

 

2. Olemme perheyritys, omistajana Oiva Känä perheineen. Oiva omistaa myös Rauman Varaosahalli Oy:n. Yhdessä muodostamme konsernin. Tällä hetkellä työllistämme AD-Turussa 24 ammattilaista, joista 6 naista ja 18 miestä. Nuorin työntekijämme on 22-vuotias ja vanhin 57-vuotias.  Olemme tiivis yhteisö ja mm. juhlimme joka vuosi pikkujouluja koko konsernin kesken.

3. Meillä on kaksi päätoimialaa: autojen varaosat korjaamoille ja yksityisasiakkaille sekä kattava valikoima tarvikkeita, laitteita, työasuja, kemikaaleja ja työkaluja sekä ammattilaisille, että kuluttajille. AD-Turku on osa kansainvälistä AD-ketjua ja  toimii jälleenmyyjänä IKH-ketjussa. Saman katon alta löytyy työvaatteet ja brodeeraukset ja niihin painatukset.

4. Yritysasiakkaita vuoden 2018 syyskuun loppuun mennessä 1791 kpl. Suurin osa liikevaihdostamme tulee b-to-b kaupasta. Kutsumme yritysasiakkaitamme sähköpostitse ammattilaistapahtumiin, jotka ovat vain yrityksille suunnattuja mm. aamupalat ja iltatapahtumat. Ellei kutsua tule, johtuu se varmasti siitä ettei sähköpostiosoitettanne ole rekisteröity markkinointi sähköpostien saajaksi. Ilmoittakaa toimistoomme, jos jatkossa haluatte myös nämä postit.

5. Puhelumäärät kuukaudessa varaosapuolelle pelkästään, ovat nykyään keskimäärin 3814 puhelua / kk. Meille tulee siis puhelinkyselyitä todella paljon ja varmaankin asiakkaamme ovat huomanneet, että pari myyjää tiskilläkin voi puhua puhelimessa paljon.

6. Meillä on Myllyn alueen ainoa ulko screen mainontaa varten.

7. Liiketilaa meillä on yhteensä 2026 m2. Myymälätilaa siitä on noin 1600 m2.

8. Meillä on kaksi autonkuljettajaa, jotka kiertävät kolmesti päivässä kuljettamassa ostoksia Turun ja lähialueen kuntien yritysasiakkaillemme. Kehitämme jatkuvasti kuljetuspalvelua asiakkaidemme tarpeet huomioon ottaen. Päivittäin ajettavia reittejä voidaan tarvittaessa muokata uusien asiakkaiden sijainnin mukaan.

9. Tarjoamme henkilökunnalle joka päivä aamupalan, myös asiakkaamme saavat nauttia aamukahvinsa meillä halutessaan. Myymälässämme on kuumajuoma-automaatti asiakaskäyttöön veloituksetta.

10. Talon motto: me ollaan rehti, reilu ja nopee.

+ 11.   Tulevaisuus: Kasvamme edelleen yrityksenä palvelu edellä. Emme ole markkinoiden edullisin toimittaja jokaisessa tuote alueessa, mutta pyrimme parhaaseen palveluun. Tässä henkilöstömme on avainasemassa, joten heistä pidämme huolta. Näin myös asiakkaamme saavat hyvää palvelua jatkossakin. Markkinointia pyrimme nykyaikaistamaan ja parantamaan, tavoittaaksemme paremmin asiakkaamme. Myymälää tulemme ensi vuoden alussa muokkaamaan selkeämmäksi ja toimivammaksi.